Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Plzeň
  • Úvod
  • SZŠ – přijímací řízení
  • STUDENT
    • střední škola
      • Suplování
      • Konzultační hodiny
      • Rozvrh SZŠ
      • Europass – dodatek k osvědčení
      • Žákovská rada SZŠ
      • Lab.technika – prac.sešit pro 1LAA
    • vyšší odborná škola
      • Rozvrh hodin VOŠZ
      • Přihláška ke zkoušce
      • Studentská rada
      • Změny výuky pro studenty VOŠZ
    • Domácí úkoly pro žáky a studenty
    • Přehled knih v knihovně
  • Úřední deska
  • Střední škola
    • Studijní oddělení SZŠ
    • Studijní obory SZŠ
      • SZS – Obor Praktická sestra – denní forma studia
      • SZŠ – obor Zdravotnické lyceum
      • SZŠ – obor Laboratorní asistent
      • SZŠ – obor Asistent zubního technika
      • SZŠ – obor Masér sportovní a rekondiční
    • SZŠ – školní řád
    • Maturity
      • Informace k maturitám
    • OŠETŘOVATEL – Pokusné ověřování stupňovitého propojení v oboru PS
    • Polytechnické vzdělávání
    • Změny výuky na střední škole
  • Vyšší odborná škola
    • Studijní oddělení VOŠZ
    • Studijní obory VOŠZ
      • VOŠZ – obor Diplomovaná všeobecná sestra
      • VOŠZ – obor Diplomovaná dětská sestra
      • VOŠZ – obor Diplomovaný farmaceutický asistent
      • VOŠZ – obor Diplomovaný zdravotní laborant
      • VOŠZ – obor Diplomovaný nutriční terapeut
      • VOŠZ – obor Diplomovaná dentální hygienistka
      • VOŠZ – obor Diplomovaný zubní technik
      • VOŠZ – obor Sociální práce a sociální pedagogika
    • VOŠZ – přijímací řízení
    • VOŠZ – školní řád
    • Změny výuky na vyšší odborné škole
  • Kontakty
    • Vedení školy – kontaktní údaje
    • Pedagogičtí pracovníci – kontaktní údaje
    • Studijní oddělení – kontaktní údaje
    • Knihovna, studovna – kontaktní údaje
    • Ostatní zaměstnanci – kontaktní údaje
    • Žádost o informace
  • Důležité termíny 2024/25
  • Poradenské pracoviště
  • Představujeme se
    • Organizační struktura
    • Zdrávka roku – video
    • Filozofie školy
    • Historie školy
    • Archiv aktualit
    • Školní Youtube kanál
    • Minialmanach
  • Vzdělávací kurzy
  • Projekty
  • Služby
  • Školská rada
  • Spolupracujeme
  • E-mail
  • Bakaláři SZŠ
  • Bakaláři VOŠZ
  • Národní plán obnovy
  • Digitální služby
    • Hesla a jejich aplikace
    • Zapomenutá hesla
    • Bakaláři
    • Office 365
    • Whistleblowing
    • Školní e-mailové adresy, počítače a wi-fi pokrytí budovy
    • Tiskové služby
      • Tisk na systémových tiskárnách
      • Kopírování
      • Skenování
      • Ověření čipové karty
    • Validace Plzeňské karty
    • Prostupová karta
    • Přihlášení ke zkoušce
    • ISIC
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

+420 378 015 111

zdravka@zdravka-plzen.cz

CLIL at SZŠ a VOŠZ Plzeň

Projekt je financován za podpory Evropské komise.

CZ – Diseminační film o projektu

DE – Disseminationsprojektfilm

EN – Dissemination Project Film

Projekt „CLIL at SZŠ a VOŠZ Plzeň“ vychází z potřeby začít využívat metodu CLIL  a zkvalitnit tak výuku, dosáhnout lepších výsledků  u maturitních zkoušek a absolutorií a uspět při hodnocení podle kvalitativních kritérií České školní inspekce.

Cílem projektu je rozvoj dovednosti vyučujících týkající se CLIL včetně prezentace metody a jejího širokého uplatnění na škole, změna metod a forem výuky díky sebereflexi dosavadní práce vyučujících, získání nových informací a znalostí z oblasti pedagogiky v interkulturním kontextu, rozvoj vlastních jazykových dovedností vyučujících, získání vhledu do problematiky kulturního dědictví Malty s jeho bilingválním prostředím a vytvoření plánu osobního rozvoje každým z účastníků

V projektu proběhne jedna aktivita v pěti cyklech zahrnující přípravu účastníků, seznámení se s kulturním dědictvím Malty, vytvoření eTwinningových a facebookových stránek projektu, vlastní kurz k metodice CLIL, networking prostřednictvím facebookových stránek ETI, popř. zapojením se do sítí evropských projektů METHODS, TOOLS, CLIL4U, možnost dalšího vzdělávání prostřednictvím tříměsíčního bezplatného přístupu na e-learningovou platformu ETI, články do minialmanachu školy, seznámení kolegů se získanými dovednostmi a znalostmi, návrhy integrace CLIL do vlastní výuky a ŠVP, prezentaci na sociálních sítích prostřednictvím eTwinningu a na facebookových stránkách školy a průběžnou evaluaci projektu.

Mezi výsledky projektu patří znalosti, dovednosti a kompetence, které mají účastnici získat, nebo se v nich zlepšit jako přehled o používání metody CLIL, osvojení si metody hodnocení žáků a metody tvorby výukových materiálů pro výuku s využitím CLIL, získání nových znalostí o kulturním dědictví Malty s dvojjazyčným jazykovém prostředí, aktivní využívání Europassu Mobilita a Europass – Jazykového pasu. Účastníci by měli rozvinout své postoje v oblasti akceptace evropské myšlenky, pozitivního postoj k projektové práci a dalšímu vzdělávání pedagogických pracovníků.

Očekávaným dopadem u účastníků jsou nové metodické a didaktické znalosti a dovednosti v oblasti CLIL, změny metod a forem výuky díky sebereflexi své dosavadní práce, získání nových informací a znalostí z oblasti pedagogiky v interkulturním kontextu, rozvoj vlastních jazykových dovedností vyučujících, získání vhledu do problematiky kulturního dědictví Malty s jeho bilingválním prostředím, vyšší motivace pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, integrace do mezinárodních sítí, zvýšení znalostí o programu ERASMUS+ , rozvoj pocitu evropské sounáležitosti  a osvojení si práce s platformou eTwinning.

Dopad na organizaci je očekáván v podobě inovace ŠVP a modulů na VOŠZ integrací CLIL, vyšší kvality výuky využíváním atraktivních a efektivních metod výuky, lepších studijních výsledků vyučovaných,  zlepšení hodnocení České školní inspekce, vyšší atraktivity školy disponující vyučujícími se zahraničními zkušenostmi, v podobě mezinárodní propagace školy, networkingu a tím získáním většího potenciálu nejen pro mezinárodní projektovou práci, zlepšení výsledků u maturitních zkoušek na SZŠ a absolutorií na VOŠZ díky využívání CLIL ve výuce.

Předpokládaný dopad na cílovou skupinu tvořenou vyučujícími SZŠ a VOŠZ Plzeň je popularizace metody CLIL, motivace pro sebevzdělávání se, inspirace pro vlastní výuku a seznámení se s aktuálními metodickými a didaktickými trendy v oboru.

Prezentacei účastníků kurzů CLIL

Scroll to top