Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Plzeň
  • Úvod
  • SZŠ – přijímací řízení
  • STUDENT
    • střední škola
      • Suplování
      • Konzultační hodiny
      • Rozvrh SZŠ
      • Europass – dodatek k osvědčení
      • Žákovská rada SZŠ
      • Lab.technika – prac.sešit pro 1LAA
    • vyšší odborná škola
      • Rozvrh hodin VOŠZ
      • Přihláška ke zkoušce
      • Studentská rada
      • Změny výuky pro studenty VOŠZ
    • Domácí úkoly pro žáky a studenty
    • Přehled knih v knihovně
  • Úřední deska
  • Střední škola
    • Studijní oddělení SZŠ
    • Studijní obory SZŠ
      • SZS – Obor Praktická sestra – denní forma studia
      • SZŠ – obor Zdravotnické lyceum
      • SZŠ – obor Laboratorní asistent
      • SZŠ – obor Asistent zubního technika
      • SZŠ – obor Masér sportovní a rekondiční
    • SZŠ – školní řád
    • Maturity
      • Informace k maturitám
    • OŠETŘOVATEL – Pokusné ověřování stupňovitého propojení v oboru PS
    • Polytechnické vzdělávání
    • Změny výuky na střední škole
  • Vyšší odborná škola
    • Studijní oddělení VOŠZ
    • Studijní obory VOŠZ
      • VOŠZ – obor Diplomovaná všeobecná sestra
      • VOŠZ – obor Diplomovaná dětská sestra
      • VOŠZ – obor Diplomovaný farmaceutický asistent
      • VOŠZ – obor Diplomovaný zdravotní laborant
      • VOŠZ – obor Diplomovaný nutriční terapeut
      • VOŠZ – obor Diplomovaná dentální hygienistka
      • VOŠZ – obor Diplomovaný zubní technik
      • VOŠZ – obor Sociální práce a sociální pedagogika
    • VOŠZ – přijímací řízení
    • VOŠZ – školní řád
    • Změny výuky na vyšší odborné škole
  • Kontakty
    • Vedení školy – kontaktní údaje
    • Pedagogičtí pracovníci – kontaktní údaje
    • Studijní oddělení – kontaktní údaje
    • Knihovna, studovna – kontaktní údaje
    • Ostatní zaměstnanci – kontaktní údaje
    • Žádost o informace
  • Důležité termíny 2024/25
  • Poradenské pracoviště
  • Představujeme se
    • Organizační struktura
    • Zdrávka roku – video
    • Filozofie školy
    • Historie školy
    • Archiv aktualit
    • Školní Youtube kanál
    • Minialmanach
  • Vzdělávací kurzy
  • Projekty
  • Služby
  • Školská rada
  • Spolupracujeme
  • E-mail
  • Bakaláři SZŠ
  • Bakaláři VOŠZ
  • Národní plán obnovy
  • Digitální služby
    • Hesla a jejich aplikace
    • Zapomenutá hesla
    • Bakaláři
    • Office 365
    • Whistleblowing
    • Školní e-mailové adresy, počítače a wi-fi pokrytí budovy
    • Tiskové služby
      • Tisk na systémových tiskárnách
      • Kopírování
      • Skenování
      • Ověření čipové karty
    • Validace Plzeňské karty
    • Prostupová karta
    • Přihlášení ke zkoušce
    • ISIC
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

+420 378 015 111

zdravka@zdravka-plzen.cz

Efektivně k polyfunkční škole

Projekt je financován za podpory Evropské komise.

„Projekt „Efektivně k polyfunkční škole“ s registračním číslem CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_035/0005020 je spolufinancován Evropskou unií.“

Název programu:    Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Název prioritní osy: Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání

Datum realizace:  1. 9. 2017 – 31. 8. 2019

Dokument k publicitě projektu

Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání žáků a studentů, podpora extrakurikulárních aktivit, aktivity rozvíjející ICT.

Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání v rámci celoživotního učení. Zlepšit kvalitu poskytovaného vzdělávání a výsledky žáků v klíčových kompetencích.

Pedagogičtí pracovníci středních škol budou podporováni ve svém profesním a odborném růstu účastí na odborných seminářích, workshopech a dalších vzdělávacích akcích zaměřených na rozvoj dovedností, znalostí a kompetencí a na využívání efektivních vyučovacích metod. Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu DVPP akreditovaného v systému DVPP.

Pedagogičtí pracovníci budou podpořeni v oblasti matematické gramotnosti, polytechnického vzdělávání, výchovy k podnikavosti, využívání ICT nebo osobnostně sociálního rozvoje. Žáci se seznámí v rámci podpory podnikavosti s problematikou fiktivní firmy, mohou zlepšit své studijní výsledky v hodinách doučování. Propojení cizího jazyka při výuce dalších předmětů bude uskutečněno pomocí metody CLIL.

Cílem je podpořit vzdělávání a rozvoj pedagogických pracovníků formou ucelených vzdělávacích programů.Vzdělávací program musí být realizován prezenční formou.

RNDr. Milan Štěpánek

V Plzni 1.9.2017

Scroll to top