Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Plzeň
  • Úvod
  • SZŠ – přijímací řízení
  • STUDENT
    • střední škola
      • Suplování
      • Konzultační hodiny
      • Rozvrh SZŠ
      • Europass – dodatek k osvědčení
      • Žákovská rada SZŠ
      • Lab.technika – prac.sešit pro 1LAA
    • vyšší odborná škola
      • Rozvrh hodin VOŠZ
      • Přihláška ke zkoušce
      • Studentská rada
      • Změny výuky pro studenty VOŠZ
    • Domácí úkoly pro žáky a studenty
    • Přehled knih v knihovně
  • Úřední deska
  • Střední škola
    • Studijní oddělení SZŠ
    • Studijní obory SZŠ
      • SZS – Obor Praktická sestra – denní forma studia
      • SZŠ – obor Zdravotnické lyceum
      • SZŠ – obor Laboratorní asistent
      • SZŠ – obor Asistent zubního technika
      • SZŠ – obor Masér sportovní a rekondiční
    • SZŠ – školní řád
    • Maturity
      • Informace k maturitám
    • OŠETŘOVATEL – Pokusné ověřování stupňovitého propojení v oboru PS
    • Polytechnické vzdělávání
    • Změny výuky na střední škole
  • Vyšší odborná škola
    • Studijní oddělení VOŠZ
    • Studijní obory VOŠZ
      • VOŠZ – obor Diplomovaná všeobecná sestra
      • VOŠZ – obor Diplomovaná dětská sestra
      • VOŠZ – obor Diplomovaný farmaceutický asistent
      • VOŠZ – obor Diplomovaný zdravotní laborant
      • VOŠZ – obor Diplomovaný nutriční terapeut
      • VOŠZ – obor Diplomovaná dentální hygienistka
      • VOŠZ – obor Diplomovaný zubní technik
      • VOŠZ – obor Sociální práce a sociální pedagogika
    • VOŠZ – přijímací řízení
    • VOŠZ – školní řád
    • Změny výuky na vyšší odborné škole
  • Kontakty
    • Vedení školy – kontaktní údaje
    • Pedagogičtí pracovníci – kontaktní údaje
    • Studijní oddělení – kontaktní údaje
    • Knihovna, studovna – kontaktní údaje
    • Ostatní zaměstnanci – kontaktní údaje
    • Žádost o informace
  • Důležité termíny 2024/25
  • Poradenské pracoviště
  • Představujeme se
    • Organizační struktura
    • Zdrávka roku – video
    • Filozofie školy
    • Historie školy
    • Archiv aktualit
    • Školní Youtube kanál
    • Minialmanach
  • Vzdělávací kurzy
  • Projekty
  • Služby
  • Školská rada
  • Spolupracujeme
  • E-mail
  • Bakaláři SZŠ
  • Bakaláři VOŠZ
  • Národní plán obnovy
  • Digitální služby
    • Hesla a jejich aplikace
    • Zapomenutá hesla
    • Bakaláři
    • Office 365
    • Whistleblowing
    • Školní e-mailové adresy, počítače a wi-fi pokrytí budovy
    • Tiskové služby
      • Tisk na systémových tiskárnách
      • Kopírování
      • Skenování
      • Ověření čipové karty
    • Validace Plzeňské karty
    • Prostupová karta
    • Přihlášení ke zkoušce
    • ISIC
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube

+420 378 015 111

zdravka@zdravka-plzen.cz

Projekt KA1 Language teaching methodology

Projekt je financován za podpory Evropské komise.

Projekt „Language teaching methodology“ vychází z potřeby zkvalitnění jazykového vzdělávání na SZŠ a VOŠZ Plzeň, z potřeby zvýšení počtu mobilit zaměstnanců školy, z potřeby výměny osvědčených postupů a zkušeností ve výuce anglického jazyka, z potřeby většího zapojení ICT do výuky anglického jazyka a lepšího využívání již existujícího technického zázemí školy. Cíle projektu se škola rozhodla realizovat s osvědčeným partnerem ETI. Těmito cíli projektu jsou lepší výsledky studentů při maturitních zkouškách z anglického jazyka, internacionalizace dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků školy, inovace metod výuky  anglického jazyka na SZŠ a VOŠZ Plzeň, splnění požadavků České školní inspekce v oblasti inkluze ICT a technologií do výuky cizích jazyků, snížení počtu žáků a studentů, kteří nedokončí vzdělávání z důvodu neúspěchu u maturitních  zkoušek.
Ideální profil pěti účastníků mobility, učitelů anglického jazyka žadatelské školy by měl mimo jiné zahrnovat soustavný zájem o další vzdělávání pedagogických pracovníků, zkušenosti s diseminací znalostí a dovedností, znalost a pozitivní vztah k programu ERASMUS+, připravenost využívat platformu eTwinning a evropské nástroje Europass Mobility a Europass Jazykový pas.
Výstupem projektu budou dovednosti, znalosti v metodice výuky anglického jazyka a postoje , které si účastníci mobilit osvojí a/nebo rozvinou a předají je svým kolegům a tím i zkvalitní výuku anglického jazyka na škole a výsledky, které v něm žáci školy dosahují.
Dopad projektu se projeví internacionalizací vzdělávání, zkvalitněním vzdělávání díky výměně zkušeností a osvědčených přístupů a zapojení zahraničních lektorů do vzdělávání stážistů, rozšířením využívání evropských nástrojů Europass Mobility a Europass Jazykový pas, udržováním a budováním mezinárodních sítí, větším využitím metody CLIL a zapojení IT do výuky angličtiny, zlepšením výstupů vzdělávání v angličtině a zatraktivněním výuky anglického jazyka.
Video o projektu

Scroll to top